#1 2011-10-25 22:04:52

depish

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2011-10-25
Posty: 1
Punktów :   

depish-Tadeusz Waliński

Imię: Tadeusz
Nazwisko: Waliński
Wiek: 34 lata
Wygląd: Wysoki, dobrze zbudowany, widać, że w formie( ale nie żaden paker. który musi przechodzić bokiem przez drzwi, bo się bary nie mieszczą...). Dość ciemna karnacja, czarne włosy krótko przystrzyżone i kilkudniowy zarost.
Charakter: Uparty człowiek, który jak raz coś postanowi, to bezwzględnie dąży do wyznaczonego celu. Szczery, zawsze gra w otwarte karty. Umie nawiązywać dobre kontakty, zdobywa wielu przyjaciół i umie przekonać kogoś do swoich racji. Jest niezależny, nie umie być wobec kogoś podległy, zawsze sam o wszystkim decyduje i nie lubi jak inni wtrącają się w jego sprawy.
Historia Postaci: Tadeusz urodził się w Gdańsku, w dość bogatej rodzinie. Gdy miał 10 lat jego rodzice zmarli w wypadku samochodowym. Zaopiekował się nim wujek, wojskowy w stopniu majora. Imponował on małemu Tadkowi stanowczością, niezależnością i respektem jaki budził wśród ludzi. To on zachęcił Walińskiego by wstąpił do armii. Gdy Tadek skończył liceum zaciągnął się do wojska. To, co tam przeszedł było bardzo odmienne od tego jak sobie wyobrażał służbę. Zwierzchnicy pomiatali nim, jak każdym świeżym rekrutem. Tadek nie mógł tego znieść. Nie mógł znieść, że robi wszystko wbrew swej woli, nie mógł znieść, że jest od kogoś zależny i musi wykonywać rozkazy osób, które go nie szanują, które traktują go jak szmatę. Nie wytrzymał długo. Po mniej więcej roku służby porzucił mundur i zaczął wieść żywot podróżnika, poszukiwacza przygód. Podczas swoich podróży poznał wielu wpływowych ludzi, w niektórych znalazł sobie przyjaciół. Na życie zarabia wykonując różnego rodzaju zadania dla tych ludzi.
_________________________
S.P.E.C.I.A.L.

Masz do rozdania 35 + 7 jeżeli posiadasz cechę o nazwie zdolniacha.
Minimum wydane na cechę to 1 punkt, a maksimum to 10.

Siła: 5
Percepcja: 10
Wytrzymałość:6
Charyzma: 5
Inteligencja:2
Zręczność: 4
Szczęście: 3
_________________________

Cechy: Seksapil, Chemioodporność
Profity: Brak
Umiejętności:

***Broń Palna: 35% + zręczność
Broń Ciężka: 10% + zręczność
Broń Energetyczna: 10% + zręczność
Walka Wręcz: 40% + zręczność + siła
Walka Bronią: 20% + zręczność + siła
Rzucanie: 20% + zręczność*2
Pierwsza Pomoc: 30% + percepcja + inteligencja
Lekarz: 15% + percepcja + inteligencja
Skradanie: 25% + zręczność
Otwieranie: 20% + zręczność + percepcja
Kradzież: 20% + zręczność
Pułapki: 20% + zręczność + percepcja
Nauka: 25% + inteligencja*2
Naprawa: 20% + inteligencja
***Retoryka:  25% + charyzma*2
Handel: 20% + charyzma*2
Hazard: 20% + Szczęście*3
Sztuka Przetrwania: 10% + wytrzymałość + inteligencja
__________________________

Klasa Pancerza: 5 + zręczność
Udźwig: 25 + siła*10 + wytrzymałość*5
Szansa na trafienie krytyczne: szczęście
Odporność na obrażenia: 0%
Tempo Zdrowienia: 1 / wytrzymałość=6-8(+1) / wytrzymałość=9-10(+2)
Obrażenia w walce wręcz: siła 1-6 = +1 dodatkowych punktów obrażeń. Każdy następny punkt siły, to dodatkowy jeden punkt obrażeń.
Odporność na trucizny: wytrzymałośćx5%
Odporność na promieniowanie: wytrzymałośćx2%
Inicjatywa: percepcjax2
__________________________

Pieniądze: 200$
Ekwipunek:
-Magnum Desert Eagle 600$
-Skórzany Pancerz 700$
-1 magazynek Magnum .44 220$
-Kastet Kolczasty 80$

Offline