#1 2011-10-31 18:54:39

Schyschek

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2011-10-16
Posty: 3
Punktów :   

Schyschek - Adam Husar (zmiana postaci)

Imię: Adam
Nazwisko: Husar
Wiek: 28
Wygląd: http://img828.imageshack.us/img828/9044/adamb.jpg <-Twarz jak na obrazku, nie będę się rozpisywał. Średnia postura. Metr szećdziesiąt pięć wzrostu. Oczy niebieskie.
Ubiór: Nosi zazwyczaj dość luźną niebieską koszulę, ciemnie jeansowe spodnie. Czasami dochodzi do tego czarna bluza z kapturem, a spodnie zmienia na ciemnozielone, lub na "wojskowe". Jeśli chodzi o koszule ma też pare czarnych, oraz pomarańczowych. Na to wszystko zazwyczaj zakłada czarną skórzaną kurtkę, lub czarny płaszcz. Ogółem: czarno go widzę. No i nie można zapomnieć o okularach przeciwsłonecznych!
Charakter: Cichy, niezwykle spokojny (albo raczej tak wygląda), zamknięty w sobie i małomówny. Dość egoistyczny - zawsze na pierwszym miejscu stawia dobro swoje a potem innych; co nie zmienia faktu, że jeśli zżyje się z kimś mocno, jest on niezwykle lojalnym towarzyszem. Najemnik, wszystko przyjmuje na zasadzie "co mi da więcej korzyści", gdzie owe korzyści to nie zawsze sama kasa, ale także np.: specjalnie przywileje u np. jednej z grup...
Historia Postaci: Adam urodził się w Warszawie. Jego rodzice zmarli gdy miał około miesiąca - przygarnął go wuj, który był z zawodu... złodziejem. Żył sobie w piwnicy jednej z opuszczonych i zrujnowanych kamienic, dosyć biednie, ale nie narzekał. Wujcio zawsze coś zwędził z dzielnicy handlowej. I, co oczywiste, uczył skrupulatnie swojego bratanka. Po dziesiątych urodzinach mały Adaś zaczął wujkowi pomagać "zarabiać" na życie. Jednak, jak się Adam przekonał po szesnastym roku zycia, wujek parał się kradzieżą "zawodową". Nie było to zwykłe chadzanie po bazarze i zwędzanie wszystkiego. Wujek był częstokroć wynajmowany przez mafie warszawskie do poważnych robót, jak włamania, infiltracja, czy seryjne zabójstwa. A aby zaoszczędzić na pomocnikach, zaczął polegać na młodym Adamie, który szybko przyzwyczaił się do tego.
Takie spokojne życie w piwnicy w opuszczonym lokalu, pomimo oczywistych wad, miało jedną zaletę - nie trzeba było płacić czynszu, więc nic nikomu ni wisieli. A nie, wisieli. Wujcio miał swoją miłość - hazard, w którym często topił masę skradzionego szmalu. I w końcu się doigrał. Okazało się wkrótce, że wisi drakońską sumę rodzinie Orwenów, która jest właścicielem kasyna "Słoneczko", a zarazem mafią. Wówczas Husarowie (od nazwiska, nie formacji) poczęli uwijać się z "robotą" aby spłacić długi, ale jak to bywa w pośpiechu, nagle coś nie wyszło. Koniec końców wujek wylądował na cmentarzu wąchając kwiatki od spodu, a dwudziestodwuletni już Adam musiał uciekać z Warszawy przed zemstą mafii Orwenów.
Wędrował tak zarabiając na życie przez Łódź, Wielkie Gniezno i Toruń, wykonując po drodze mniejsze zlecenia. A przy okazji tego trybu życia, który polegal na przemieszczaniu się z miasta do miasta, nauczył się dobrze strzelać - wszak było to potrzebne jeśli nie chciało się stracić łba na pustkowiach. I tak cała ta mordęga zaprowadziła go aż do Gdańska... . Wyrobił sobie tu już jako taką - fakt że biedną, ale zawsze - markę wśród czarnego rynku.
Miejmy tylko nadzieję, że i tu nie popadnie w ogromne długi i kłopoty.

_________________________
S.P.E.C.I.A.L.

Masz do rozdania 35 + 7 jeżeli posiadasz cechę o nazwie zdolniacha.
Minimum wydane na cechę to 1 punkt, a maksimum to 10.

Siła: 5
Percepcja: 8
Wytrzymałość: 6
Charyzma: 6
Inteligencja: 5
Zręczność: 8
Szczęście: 5
_________________________

Cechy: Ciężka Ręka, Zdolniacha
Profity: Brak
Umiejętności:
Umiejętności które wybierasz na główne oznacz *** przed nazwą, np.
*** Broń Palna: 50%
Masz wybrać 3 główne umiejętności
Umiejętność główna daje +10% na początku i 2*szybsze zdobywanie umiejętności przy awansie.
Wszędzie mam -10% za Zdolniachę, już to uwzględniłem poniżej:

***Broń Palna: 35% + zręczność = 43%
Broń Ciężka: 10% + zręczność = 8%
Broń Energetyczna: 10% + zręczność = 8%
Walka Wręcz: 40% + zręczność + siła = 43%
Walka Bronią: 20% + zręczność + siła = 23%
Rzucanie: 20% + zręczność*2 = 26%
Pierwsza Pomoc: 30% + percepcja + inteligencja = 33%
Lekarz: 15% + percepcja + inteligencja = 18%
***Skradanie: 25% + zręczność = 32%
***Otwieranie: 20% + zręczność + percepcja = 36%
Kradzież: 20% + zręczność = 18%
Pułapki: 20% + zręczność + percepcja = 26%
Nauka: 25% + inteligencja*2 = 25%
Naprawa: 20% + inteligencja = 15%
Retoryka:  25% + charyzma*2 = 27%
Handel: 20% + charyzma*222%
Hazard: 20% + Szczęście*3 = 25%
Sztuka Przetrwania: 10% + wytrzymałość + inteligencja = 11%

__________________________

Klasa Pancerza: 13
Udźwig: 25 + siła*10 + wytrzymałość*5 = 155
Szansa na trafienie krytyczne: 5 - 10% (???, -10% za Ciężką Rękę)
Odporność na obrażenia: 0%
Tempo Zdrowienia: 3 (+2)
Obrażenia w walce wręcz: 6 (+5 za Ciężką Rękę)
Odporność na trucizny: 30%
Odporność na promieniowanie: 12%
Inicjatywa: 16
__________________________

Pieniądze: 200$ + 30$ = 230$
Ekwipunek:
*Bojowa kurtka skórzana (1200$);
*Nóz bojowy (100$);
*Pałka (30$);
*Łom (65$);
*Colt 6520 10mm (300$);
*3x 10mm JHP (225$), łącznie 3*24 = 72 naboje;

1500$ + 450$ za 3 frakcje, łącznie 1950$.
Wydałem z tego 1920$
30$ ląduje w Pieniądzach.

Ostatnio edytowany przez Schyschek (2011-11-01 17:32:27)

Offline