#1 2011-10-16 12:12:10

Shirav

Administrator

Zarejestrowany: 2011-10-14
Posty: 39
Punktów :   

Cechy

Możesz wybrać dwie takie cechy, na samym początku gry, a na późniejszym etapie zmienić na inną za pomocą perka Mutacja! Bądź ostrożny przy doborze, cech bo wady prawie zawsze są znaczące, jeśli nie możesz się zdecydować - nie bierz żadnego!

Szybki metabolizm http://images.iml.pl/crpg/fallout/traits/fastmeta.jpg

Opis: Przemiana materii w twoim organiźmie przebiega dwukrotnie szybciej niż u przeciętnego człowieka. Oznacza to, że masz o wiele niższą odporność na promieniowanie i trucizny, ale łatwiej zdrowiejesz.
Zaleta: Zwiększa Prędkość leczenia.
Wada: Odporność na Trucizny i Promieniowanie zredukowane do 0.




Mięśniak http://images.iml.pl/crpg/fallout/traits/bruiser.jpg

Opis: Poruszasz się nieco wolniej, ale za to masz imponującą posturę. Może nie uderzasz zbyt często, lecz gdy już to zrobisz, przeciwnicy to rzeczywiście odczuwają! Twoja zręczność ulega zmniejszeniu, ale twoja siła rośnie.
Zaleta: Zwiększa Siłę o 2.
Wada: Zmniejsza Zręczność o 1 i prędkość poruszania.




Drobna postura http://images.iml.pl/crpg/fallout/traits/smlframe.jpg

Opis: Nie dorównujesz gabarytami innym mieszkańcom Krypty, ale za to twój ciężar cię nie spowalnia. Nie jesteś w stanie zbyt wiele udźwignąć, lecz zyskujesz na zręczności.
Zaleta: Zwiększa Zręczność o 1.
Wada: Redukuje Udźwig o 30 lbs.




Jednoręczność http://images.iml.pl/crpg/fallout/traits/onehand.jpg

Opis: Jedna z twoich rąk jest skrajnie dominująca. Celujesz w broniach jednoręcznych, lecz obsługa broni dwuręcznych sprawia ci kłopot.
Zaleta: Zwiększa skuteczność używania broni jednoręcznej. (+10%)
Wada: Redukuje skuteczność używania broni dwuręcznej. (-10%)




Kamikadze http://images.iml.pl/crpg/fallout/traits/kamikaze.jpg

Opis: Nie zwracasz uwagi na żadne zagrożenia, więc w trakcie walki działasz dużo szybciej niż inni. Obniża to klasę pancerza do wartości tego, co okrywa twoje ciało, lecz twoja inicjatywa znacząco wzrasta.
Zaleta: Zwiększa Inicjatywę i szybkość poruszania się.
Wada: Redukuje twoje możliwości obronne, rzadziej unikasz ciosów.




Ciężka ręka http://images.iml.pl/crpg/fallout/traits/heavyhnd.jpg

Opis: Uderzasz mocniej, co nie znaczy, że lepiej. Twoje ataki są bardzo brutalne, lecz brakuje im finezji. Rzadko przydarza ci się zadać trafienie krytyczne, choć w walce wręcz zawsze wyrządzasz przeciwnikom więcej szkód.
Zaleta: Obrażenia w Walce Wręcz są wyższe
Wada: Rzadsze Krytyczne Ciosy.




Szybki cyngiel http://images.iml.pl/crpg/fallout/traits/fastshot.jpg

Opis: Nie masz czasu na celowanie w konkretne części ciała wrogów, gdyż atakujesz szybciej niż zwykli śmiertelnicy.
Zaleta: Szybciej oddajesz strzał.
Wada: Uniemożliwia oddanie strzału celowanego.




Fatum http://images.iml.pl/crpg/fallout/traits/jinxed.jpg

Opis: Wszyscy wokół ciebie doznają w czasie walki więcej krytycznych niepowodzeń.
Zaleta: Zwiększa szanse na krytycznej porażki u przeciwnika.
Wada: Zwiększa szanse na krytycznej porażki u Ciebie.




Dobrotliwość http://images.iml.pl/crpg/fallout/traits/goodnatr.jpg

Opis: W okresie dorastania twoje studia skupiały się na umiejętnościach cywilnych. Co za tym idzie, na początku wyprawy dysponujesz słabymi umiejętnościami bojowymi, ale znasz się na udzielaniu pierwszej pomocy, leczeniu, retoryce oraz handlu.
Zaleta: Zwiększa 4 Umiejętności o 10% (Pierwszej Pomocy, Lekarza, Retoryki, Handlu)
Wada: obniża 6 Umiejętności o 10% (Broni Palnej, Broni Ciężkiej,
Broni Energetycznej, Walki Wręcz i Walki Bronią)




Chemiozależność http://www.fallout3.net/obrazki/perki/chemrel.jpg

Opis: Łatwo uzależniasz się od chemicznych specyfików. Ryzyko wpadnięcia w nałóg jest dwukrotnie wyższe niż przeciętne, ale z drugiej strony twój organizm szybciej zwalcza ich negatywne efekty.
Zaleta: Zmniejsza czas działania negatywnych skutków ubocznych narkotyków
Wada: Zwiększa szansę na uzależnienie się od narkotyków o 50%




Chemioodporność http://www.fallout3.net/obrazki/perki/chemres.jpg

Opis: Chemiczne specyfiki oddziaływują na ciebie tylko przez połowę standardowego czasu, ale ryzyko, że się od nich uzależnisz, również wynosi tylko 50% normy.
Zaleta: Utrudnia uzależnienia się o 50%.
Wada: Skraca czas działania narkotyków o 50%.




Seksapilhttp://www.fallout3.net/obrazki/perki/empathy.jpg

Opis: Masz "to coś". Łatwo przyciągasz uwagę przedstawicieli płci przeciwnej, ale w związku z tym szybko wzbudzasz zazdrość przedstawicieli własnej...
Zaleta: Zwiększa powodzenie u płci przeciwnej
Wada: Zwiększa zazdrość u swojej




Kujon http://images.iml.pl/crpg/fallout/traits/skilled.jpg

Opis: W rodzinnej Krypcie udało ci się poświęcić na naukę więcej czasu niż innym, więc wyprawę zaczynasz z wyższym poziomem umiejętności. Płacisz za to wolniejszym tempem nabywania nowych profitów - co 4 poziomy.
Zaleta: Zwiększa ilość Punkty Umiejętności co poziom o 4
Wada: Redukuje częstotliwość dostawania profitów - z 3 na co 4 poziomy




Zdolniacha http://images.iml.pl/crpg/fallout/traits/gifted.jpg

Opis: Masz większe wrodzone zdolności niż ogół średniaków, więc nie poświęcasz szczególnej uwagi nauce. Każdy ze współczynników jest wyższy o 1 pkt, lecz wszystkie umiejętności są niższe o 5%, a przy awansach dostajesz o 5 pkt. mniej.
Zaleta: Dodaje 7 punktów atrybutów.
Wada: Zmniejsza ilość Punktów Umiejętności do rozdzielenia na poziom

Offline