Imię: Anna Nazwisko: Borowiak Wiek: 20 lat Wygląd: Piękna dziewczyna mająca 1,78m wzrostu. Jej twarz zdobi duży uśmiech który rzadko znika z twarzy. Młoda dziewczyna ma długie brązowe włosy oraz zielone oczy. Posiada niesamowity wdzięk, duży biust oraz dużą pupę i jest chuda oraz nadzwyczaj zgrabna. Nosi koszulkę z krótkim rękawkiem z odsłoniętym brzuchem oraz dekoltem, na głowie ma chustkę a na rękach rękawiczki. Długie spodnie z wyciętymi dziurami pomiędzy pośladkami a udem. Charakter: Miła odważna dziewczyna, pewna siebie oraz dążąca do celu za wszelką cenę. Potrafi uprzec się czegoś oraz przekonac innych do swojej racji. Historia Postaci: Młoda Anna urodziła się w Gorzowie ,pięknym Polskim mieście leżącym przy granicy z Niemcami. Uczęszczała do Liceum Ogólnokształcącego. Jednak po tym wszystkim musiała odpuścic sobie szkołę. Kiedy na tereny Polski wkorczyła IV Rzesza zniszczyła doszczętnie jej rodzinne miasto zabierając jej również matkę. Ocalała 17 latka uciekła wraz z Tatą oraz bratem na pustkowia które niedawno były pięknymi zalesionymi okolicami. W krótkim czasie znaleźli się poza niebezpiecznym terenem. Osiedlili się gdzieś koło rzeki Warty. Kiedy została 20 latkom postanowiła opuścic nudną chatę wyruszając w zepsuty świat pełen niebezpieczeństw. _________________________ S.P.E.C.I.A.L.
Siła: 5 Percepcja: 6 Wytrzymałość: 4 Charyzma: 4 Inteligencja: 6 Zręczność: 6 Szczęście: 4 _________________________
Cechy: Jednoręczność,Seksapil Profity: Brak Umiejętności: ***Broń Palna: 35% + zręczność Broń Ciężka: 10% + zręczność Broń Energetyczna: 10% + zręczność Walka Wręcz: 40% + zręczność + siła Walka Bronią: 20% + zręczność + siła Rzucanie: 20% + zręczność*2 Pierwsza Pomoc: 30% + percepcja + inteligencja Lekarz: 15% + percepcja + inteligencja Skradanie: 25% + zręczność Otwieranie: 20% + zręczność + percepcja Kradzież: 20% + zręczność Pułapki: 20% + zręczność + percepcja Nauka: 25% + inteligencja*2 ***Naprawa: 20% + inteligencja ***Retoryka: 25% + charyzma*2 Handel: 20% + charyzma*2 Hazard: 20% + Szczęście*3 Sztuka Przetrwania: 10% + wytrzymałość + inteligencja __________________________
Klasa Pancerza: 5 + zręczność Udźwig: 25 + siła*10 + wytrzymałość*5 Szansa na trafienie krytyczne: szczęście Odporność na obrażenia: 0% Tempo Zdrowienia: 1 / wytrzymałość=6-8(+1) / wytrzymałość=9-10(+2) Obrażenia w walce wręcz: siła 1-6 = +1 dodatkowych punktów obrażeń. Każdy następny punkt siły, to dodatkowy jeden punkt obrażeń. Odporność na trucizny: wytrzymałośćx5% Odporność na promieniowanie: wytrzymałośćx2% Inicjatywa: percepcjax2 __________________________
Pieniądze: 200$ Ekwipunek:
-Magnum Desert Eagle .44 -Kurtka Skórzana -Magnum .44 x2 -Kastet -Nóż
|